Partners van marktonderzoeksbureau EM Onderzoek

EM Onderzoek werkt samen met enkele gewaardeerde partners

EM Onderzoek is trots op het feit dat we veel verschillende soorten marktonderzoek kunnen uitvoeren voor onze klanten. Maar… we kunnen ook weer niet alles zelf. Vandaar dat we soms hulp in moeten schakelen. Die hulp komt vervolgens van enkele collega marktonderzoeksbureaus met wie EM Onderzoek graag samenwerkt. Dit zijn Marintel Onderzoek en Advies en UMP Research.

Meer informatie over Marintel Onderzoek en Advies

Marintel Onderzoek & Advies is een in 2003 opgericht onderzoeksbureau. Oprichter is Mira Jongeneelen. Leuk om te vermelden is dat Marintel de eerste werkgever op onderzoeksgebied is geweest van Eelco Markensteyn, de eigenaar van EM Onderzoek.

Marintel is niet alleen thuis in het opzetten en uitvoeren van grote kwantitatieve onderzoekstrajecten, maar is ook bedreven in het uitvoeren van kleinschalig kwalitatief onderzoek in de vorm van bijvoorbeeld workshops of persoonlijke interviews.

Sinds 2015 is er sprake van een samenwerking, waarbij werk uit handen genomen kan worden of juist een heel project wordt uitbesteed. Bijvoorbeeld omdat extra handen gewenst zijn in drukke tijden of omdat een bepaald type onderzoek beter bij het ene of andere bureau past.

Meer informatie over UMP Research

UMP Research, opgericht in 1998, is een toonaangevend onderzoeksbureau voor grensoverschrijdend onderzoek binnen de Benelux en Duitsland. Eigenaar Uta Meier is daarnaast een instituut op het gebied van alle verschillende vormen van kwalitatief onderzoek.

UMP Research heeft de sporen meer dan verdiend op het gebied van kwalitatief onderzoek. Klanten van dit onderzoeksbureau bevinden zich voornamelijk in de non-profit sector. Het gaat daarbij veelal om vraagstukken rond communicatie en marketing.

De samenwerking tussen UMP Research en EM Onderzoek is gestart in 2015. Daar waar ondersteuning gewenst is bij het uitvoeren van een onderzoek wordt elkaars hulp ingeroepen. Ook kan een project in zijn geheel worden uitbesteed als dat het beste is voor de klant.

Jouw unieke onderzoeksvraag verdient echt een goed, bruikbaar en bovenal uniek antwoord. Ga dus nu op onderzoek uit en sla samen met ons die brug tussen vraag en antwoord.

Marktonderzoeksbureau conformeert zich aan de nationale en internationale normen en gedragsregels van de MOA en ESOMAR